قبل از استخدام و کمک گرفتن از نیروهای روابط عمومی، باید کمپینهای سازمان را شکل بدهید. سازمان باید ماهیت اخبار و جریانسازی را بشناسد. برای جریانسازی باید به دو نکته توجه کرد:
چگونگی خلق یک جریان خبری
چگونگی پیگیری جریان خبری
دانستن و درک این نکات برای کسی که در زمینهی روابط عمومی کار میکند بسیار مهم و حیاتی است. وقتی تیم روابط عمومی، جریان و داستانهای خبری را به خوبی بشناسد، قدرت لازم برای متقاعد کردن کانالهای مختلف ارتباطی نظیر نشریات، مطبوعات، وبلاگها و… را دارد. با متقاعد کردن مجاری ارتباطی مختلف میتوان بر صدر اخبار یا در واقع بستر اتفاقات روز قرار گرفت و به شکل غیرمستقیم دربارهی سازمان صحبت کرد. پس روابط عمومی همواره باید از جریانات پربازدید و اخبار روز آگاه باشد و تلاش کند راهی برای ارتباط میان این اخبار و سازمان ایجاد کند.
"نظر سنجی از دانشجویان رشته روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان"
اخبار ,سازمان ,روابط ,جریان ,جریانسازی ,چگونگی ,اخبار و ,روابط عمومی، ,روابط عمومی ,متقاعد کردن ,صدر اخبار
درباره این سایت